I love the way you making me feel.

Idag är jag:

Arg. Väldigt jättejättearg. Och besviken och chockad och näst intill hämndlysten. Tankarna snurrar hejvilt i mitt huvud och det finns hur många ilskna ord som helst jag skulle vilja tala om för en viss någon. Jag vill skälla och håna och vara riktigt förjävlig. Samtidigt som jag är fly förbannad rätt ut sagt, gör det ont i hjärtat på mig. För min empati är stor (väldigt väldigt STOR) och jag skulle kunna döda för personen jag känner empati för.
(Och ja, personen som jag vill drämma till på käften förtjänar det.)

På väg att bli sjuk. Jag har blivit smittad av en massa äckliga förkylningsbaciller och jag tror jag vet vilka som är dem skyldiga. Linus och Avin har/är varit förkylda båda två och nu har jag joinat. Woho.
Jag vaknade med sepeont i halsen i morse och har känt mig seg hela dagen. Och nu har jag även tilldelats en huvudvärk. Tackar för den.

Trött på skolan. Det kanske inte bara är idag, men idag är skoltröttheten lite värre än vad den brukar vara.
För någon vecka sedan satt jag och Avin och pratade och filosoferade angående skolan och vi kunde inte förstå hur vi har orkat alla dessa år. Skolan är liksom aldrig rolig.  Vi kom naturligtvis inte på något bra svar eller förklaring utan det blev bara ett konstaterande; VI VILL TA STUDENTEN.

Kär i hösten. Igår slog det mig att träd och buskar och alla växter har satt på sig årets höstskrud och gått från att vara gröna till att lysa upp hela min tillvaro med sprakande höstfärger. Helt underbart.
Och den kyliga luften har infunnit sig for real nu. Jag känner hur nostalgin bubblar inom mig mer och mer för var dag som går. Tihi.

Kär. I Linus då såklart. (Som alla andra dagar.) Men det har väl inte ungått någon.
Och imorgon firar vi tio månader tillsammans och det vankas mys-mitt-i-veckan-kväll (iochförsig blev jag bortskämd med det i natt också, men det är ändå lika underbart.) och en massa underbart mys i under täcket. Och sen sovasovasova tillsammans. YEAY!

I ett stort behov av en bästis-fika. Med ingen annan än just bästis-Carro, såklart. Jag har hur mycket som helst att berätta för henne att jag snart spriker och jag behöver bara få koppla av i hennes sällskap.
Jag tror jag ska kirra en fika med henne nu i veckan. Onsdag? Torsdag? Carro?

Sugen på en fredags-lunch med pästis-Avin. Och faktiskt även en mysig tjejkväll. Lunchen blir i alla fall som vanligt av på fredag och det är alltid fett mysigt. Och här ska tametusan en tjejkväll planeras.

Nu orkar jag fan inte skriva mer, för jag är inte på humör någonstans. Fytusan.
Jag ska nog försöka hitta något att glo på, på dumburken istället. (Som om det skulle vara mycket roligare) Eller varför inte plugga lite psykologi? Life sucks.

Förresten! Jag hittade ett litet roligt intelligens-test som fick min alltför gråa eftermiddag lite roligare. Om än för bara någon minut, men ändå.
Testa din intelligens och njut över hur jävla dum du är.

Det gjorde jag.


Here you go, pucko.
http://www.home.no/ctpics/blandat/hur_smart2.htm

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback