"Kärlek är att undra vad han gör precis just nu."

En liten snabb summering av dem senaste, nämnvärda, dagarna i mitt liv:

Tisdag: Som jag tidigare nämnt, min och Linus tio månaders-dag. Vi firade genom att mysa, titta på tv, käka glass och sova tillsammans.

Onsdag: Jag hämtade mina jeans, som jag väntat på i typ två veckor och jag fikade äntligen med Carro. Vi käkade helt utsökta kycklingmackor och surplade te (hon kaffe) och pratade och skrattade och planerade. Helt fucking underbart.

Torsdag: En snabbis-mys med älsklingen och försök till matematik C plugg. Fräschade upp mig gjorde jag dessutom, målade och piffade till mina naglar (dem är ceriserosa!) och BUS:ade. Blev en ny människa helt enkelt.

Fredag, IDAG(!): Har precis käkat lucnh med min Avin (som för tillfället skriver av min mattebok, därav anledningen till att jag fördriver tid här) och nu ska vi mysa framför tv:n och glo på Våra bästa år. I so love fridays.
Sedan blir det bio med älsklingen ikväll, fett MYS (!) och sedan bär det ut till landet.


"Det bästa i världen finns inom två armars räckvidd."

Så sant.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback