Shop til' you drop.

Hej kompis!

För en dryg timme sedan klev jag in genom dörren med en massa påsar och extremt ömmande fötter, efter en hel eftermiddag på stan med min käraste vän Mickis. Vi har traskat runt i hur många affärer som helst (känns det som i mina fötter i alla fall) i jakt på skinnjackor, jeans, toppar, smink - ja, allt du kan tänka dig. Vi har pratat och pratat och skrattat och myst och ätit en helt utsökt middag i Kungshallen och pratat och skrattat ännu mer. Det har helt enkelt varit en helt toppen-eftermiddag.
Men nu har jag så fruktansvärt ont i fötterna och ont i huvudet och är så trött att jag skulle kunna däcka stående.

 
Pics from today.
Min käraste & bästaste Mickis och myself.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback