Stay a while and maybe then, you'll see a different side of me.

Hej och hå, vilket jäkla äckelväder det är. Fy tusan. Tack och lov att jag bangade statsvandringen med skolans samettor idag. För jag hade fan (!) inte pallat att springa runt i ösregn och titta på byggnader och gator och allt vad vi skulle tänkas glo på. Det känns ganska illa att jag skolkar redan andra veckan, men man skulle ju kunna säga att det var i ett, vad ska man säga, gott syfte (?). Det tycker i alla fall jag låter helt okay.

Givetvis vad min tanke att jag skulle plugga färdigt filosofin idag, men om jag ska vara ärlig, har jag inte ens börjat. Fan, vad jag suger. Istället har jag suttit och tittat igenom alla hundratals, tusentals, kanske miljontals bilder på datorn och inte vetat om jag ska skratta eller gråta åt alla fjolliga fjortisbilder, oseriösa (och fula!) fyllebilder och bara allmänt oseriösa pics. Heh.

Jag tänkte att ni kanske ville ha ett litet smakprov på mina ytterst vackra pics, så here you go!

     
Lite oseriösa pics på mig och min bästaste (!!) Carro.

     
Och lite mysroliga på min bästa Avin och myself.

   
Ett par old ones på mig och älskade Linda.

       
Och slutligen lite gamla och lite fjortis-bilder på mig och käraste Mickis.


Jag tror nästan att jag ska bli fotograf, eller varför inte slå på stort och bli modell. Hah.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback