Ten month's of happiness.

image66

Idag firar (eller vad man nu ska kalla det) jag och min bästaste älskling tio månader.
Så eftersom det är våran mys-mitt-i-veckan-kväll today så möttes vi upp efter skolan och begav oss hem till my place. Inhandlade våran fira-speciella-dagar-glass Ben & Jerrys och sedan blev jag ivägskickad för att Linus skulle uträtta något hemlisärende. Tio minuter senare (även jag kirrade en hemlis under tiden) möttes jag av en helt lycklig Linus med ett stort leende på läpparna och lite bus i blicken. Och han sträckte fram (han hade den bakom ryggen) en jättejättestor ros (och sådana där små vita pluttblommor (som jag kallar dem) och grattade mig på våran dag. Jag blev alldeles varm i hela kroppen.

Hela eftermiddagen har vi och kvällen har vi bara myst och gosat
.
Hur underbart som helst.
Linus kläckte även ur sig att jag var en reklam-nörd, efter att jag efter/under varenda reklam-snutt sagt att låten/låtarna är så jäkla bra. Men, hallå. Dem ÄR ju det (!).
Nu har vi precis smaskat i oss våran kärleks-glass och skrattat åt alla puckade människor i Idol.
Linus imiterar förövrigt Måns "bögen" Zelmerlöw hysteriskt roligt.

Bilden ovan är tagen idag, just precis för en litenliten stund sedan.
Och nedanstående bild är på den extremt vackra rosen jag fick.
(Man ser tyvärr inte hur maffigt stor den är, så det suger.)


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback