Wonderful thursday.

YÄSS! Jag överlevde gårdagen, utan problem faktiskt. Kvällen var det dock snäppet värre för jag var på mitt sämta humör. Livet är inte alltid en dans på rosor, som någon vis person en gång sa.

Dagen består av tre lektioner varav två roliga(!), med min (och Avins) favoritlärare. Yeah. Sedan är jag och Linus ensamma hemma ikväll så då blir det mys som vanligt.
Imorgon är det fredag, UNDERBART! Förhoppningsvis blir det dubbeldejteing med Carro och Kalle med lite bowling och mys.

Och jag ser redan fram emot nästa vecka, för på onsdag ska jag ta en efterlängtad fika med MICKIS! Det ska bli hur mysroligt somhelst.

You're a loser.

Crap
Crap from: Anonym

nämen du öser ju kärlek som en kulspruta. Loser på dej själv! :(

2007-09-27 @ 23:38:57

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback