All I ever needed.

Strax efter mitt senast publicerade inlägg kom Linus hem och var på strålande humör. En stund senare tog vi bilen upp till Vällingby och vi vet att vi är lata och att vi suger. Vi styrde fötterna bort till Kfem där vi strosade omkring och letade efter skjortor till Linus och klänningar till mig. Inne på Gina hittade jag två assnygga klänningar som jag köpte. Sådant gör mig lycklig. Vi gav upp efter det och slog oss ner i Vällingehus där vi beställde in och käkade sushi. Det är samma sak varje gång; dem första bitarna är snuskigt goda, men ju mer jag äter desto mindre tycker jag om det. Vad är det frågan om? Vi satt kvar ett tag och pratade och det var fett mysigt.

Därefter bar det hemåt mina föräldrar för att packa inför helgen. Och här sitter vi nu, ute på älskade landet. Linda ringde precis och det var underbart att prata med henne. Som alltid. Hon har lyckats färga håret lila och jag tycker lite synd om henne. Det är bara hon som kan lyckas med något sådant. Och det finns ingenting med henne som förvånar mig längre. Sötaste Linda.

Back in the days. 
Vintern -04: Här är Linda och myself, tillsammans med två gamla högstadiekompisar, då två av våra närmaste; Hermon och Sarah.
Vi syns längst upp till höger. Och visst fan var vi snygga redan då?

Bästbästbäst.
Nyår 06/07: Vi är onyktra, ostadiga, men framförallt jävligt snygga.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback