And every glance is killing me.

Idag är en ledig dag och det känns helt förbaskat underbart. Hoppade upp ur sängen för en dryg timme sedan och tänkte snart väcka min älskling. Kvällen igår var jäkligt mysig. Efter någon timmes pluggande gjorde Linus mig sällskap i sängen. Vi myste, pussades och pratade.
Efter 507 dagar är jag fortfarande nykär. Honestly.
Sedan tittade vi på American Beauty (i skolsyfte, men även för nöjets skull) och efter att har sett den två gånger, kan jag konstatera att; det är en av dem bästa filmerna jag har sett. Helt klart. Den är helt vrickad, men rolig och tänkvärd som fan. During the film käkade vi en massa frukt och kände oss nyttiga. Hell yäss. Vi hann med några Vänner-avsnitt också, innan vi hoppade i säng.

Today ska jag plugga en massa naturkunskap, för jag har bestämt mig för att kamma hem ett MVG, vilket inte borde vara helt omöjligt. Egentligen borde jag plugga svenska också, men Carro messade mig nyss och vi kom (nästan) fram till att vi ska skita i provet imorgon, båda två. Umgänge med Linus är också en självklarthet, men vi får se vad vi hittar på. Landet må vara fantastiskt underbart, men det finns ingenting att göra.

För övrigt: Längtar till imorgon eftermiddag, då jag skall träffa
Mickis. Är fett opepp på att Carro inte kommer hem förrän om en vecka. Och jag saknar Linda så att jag dör.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback