And I love you to moon and back.

Sedan sist: har jag pluggat ännu mer svensk språkhistoria (och det är så jävla tråkigt som det bara kan bli!), sökt ännu fler jobb och registrerat mitt CV på alla tänkbara platser, bloggat och älsk och jag gick en kylig promenad i mörkret.

Det var så förbaskat härligt att gå hand i hand i mörket och kylan. Det duggregnade och luktade koskit och eld och det var så jäkla mysigt. Vi pratade om framtiden och Linus får mig alltid att se så positivt på den. Jag kan vara fett opepp på något och bara se till det negativa, men han lyckas alltid ändra det. Det spelar ingen roll vad det gäller, han gör mig alltid förväntansfull och får mig att inse att allting ordnar sig. Han brukar alltid säga "det kommer att bli bra, älskling, jag lovar" och den positiva inställningen och förmågan att alltid få mig att må bättre, beundrar jag honom för.

Right now: funderar på om jag inte skulle ta och plugga lite matte innan läggdags (duktig!). Älsk och jag måste se en film i skolsyfte också. Och jag som tänkte komma i säng innan tolv ikväll. Jag kommer aldrig att lyckas.

(För övrigt sade Linus' morsa något som chockade och gjorde mig fett otaggad, innan vi gav oss ut på vår promenad. Det ska tydligen komma SNÖ i natt. Är det ett skämt?! Jag vettefan vad jag tar mig till om det är vitt ute imorgon när vi vaknar. FYFAN! Oavsett väder tänker jag i alla fall ha en av mina nya, våriga och fantastiskt snygga klänningar. Tillsammans med skinnjackan. Så det så.)


ÄLSKA!
Linus 18 års-dag, 20 augusti 2007: Om jag inte minns helt fel, borde bilden vara tagen då.
Och jag tyckte att den var söt, bortsett från att vi ser lite skeva ut.
Älskar-älskar-älskar-ey!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback