'Cause you asked for it.

Äntligen. Snart är religion & kulturarbetet färdigt och det känns hoppfullt. Det är ganska ihopkraffsat, men jag hoppas att min lärare tycker att det är bra. Bra som i MVG. Hoppashoppashoppas. Bara några saker kvar att skriva och sedan tänker inte jag plugga mer ikväll. Någon måtta får det vara.
Jag hade hoppats på att få färga håret idag, men morsan hinner inte. Färgen är i alla fall inköpt, så det borde inte dröja alltför länge innan mitt hår blir ljusare. Hell yäss! Snart tänkte jag släpa med mig Linus ut på en promenad och sedan vet jag inte riktigt vad vi hittar på.

Coming up: älsk's & min 17 månaders-dag, storebrors 27 års-dag, Jojjo's studentskiva, mösspåtagning (2 veckor kvar idag!), valborg (har däremot ingen aning om vad vi skall hitta på då, men en repris av förra året skulle inte sitta helt fel), mamma's 50 års-dag, studentbalen (23 dagar to go!), älsk's & min ett och ett halvt års-dag (!), STUDENTEN (om 55 dagar smäller det!) & min 19 års-dag.

HELT UNDERBART.

Summertime.
Mitt landställe, sommar '06:
Fucking lovely!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback