'Cause you need me.

Jag säger bara: hora! Sitter i skolan fastän vi tydligen inte börjar förrän om en och en halv timme. Tji fick jag för att jag inte gick på gårdagens sista lektion. Jävla anus.

Last night spenderades, efter flera timmars pluggande, i sängen med älskling. Det var mysigt och varmt. Runt halv ett dök vi i säng och låg och pratade en stund innan vi somnade. I natt har jag fått sju timmars sömn, vilket inte har hänt på evigheter. Det känns helt underbart och jag känner mig faktiskt lite piggare. Fett nice.
Halv tolv är det svenskprov som gäller och jag måste faktiskt erkänna att jag är lite nervös. Måste kirra ett MVG. Måste säkra mitt MVG i svenska B. Måstemåstemåste. Hoppas verkligen att turen är på min sida idag.
Vid fyra slutar jag för dagen och då hoppas jag på att älsk kommer och hämtar mig, så att jag slipper tuben. Ikväll måste religion & kultur arbetet skrivas färdigt så att jag kan lämna in det imorgonbitti. Sedan har älsk och jag lägenheten helt för oss själva och det ska bli skönt och mysigt. Hoppas på att vi hinner med en promenad ikväll. Självklart med fint väder.

Done: Avbokade tandläkarbesöket imorse. Fett skönt. Avskyr att gå till tandläkaren. Jag skakar som en rädd hund varje gång. Bah.


Fett bra.
Studentenstudentenstudenten!
"Åka, åka, åka på lastbilsflak...!"

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback