I hate you to.

Yesterday började vid halv åtta-tiden och jag slängde mig in i duschen det första jag gjorde. Någon timme senare hade vi hunnit packa allt och jag hade även hunnit öva lite på det nationella talet. Halv nio tog vi med oss vår take away-frukost och sedan rullade vi inåt stan. Lyssnade på Rix Morronzoo hela vägen in, som alltid. Och som alltid är de lika bra och lika underhållande. Hell yäss. Klockan tio började min lektion vilket innebar att mitt tal skulle hållas. Jag är inte nöjd med min prestation, då jag är övertygad om att jag hade kunnat göra det bättre. Fast samtidigt hade det kunnat gå mycket sämre också. Huvudsaken är att det är gjort och det känns förjävla skönt.
Under idrottslektion fördrev jag och tjejerna tiden med att göra en massa tråkiga test i någon tidning och så lekte vi arga leken. Jag SÖG. Kanske inte helt otippat ändå.
Halv tre slutade jag för dagen och då var det meningen att min käre pojkvän skulle hämta upp mig. Som vanligt kunde han inte passa tider, så jag fick vänta en halvtimme. Det sög såinihelvete. När vi äntligen kom hem käkade vi en utsökt middag, vilket var fett efterlängtat för min del, då jag inte hade fått i mig någon föda alls sedan frukost.
Mätta och belåtna placerade jag mig i sängen och Linus framför datorn, båda två för att plugga. Ett par timmar senare gav vi upp och försökte istället slänga iväg högskoleansökningarna. Inte fan gick det, då deras hemsida kraschade ungefär var tjugonde minut. Jag fick mig ett smärre nervsammanbrott. Horor.

Efter jävligt många om och men gav vi upp och kollade på TV istället. Halv elva satte sig älsk här för återigen försöka få iväg dem, men lyckades inte förrän tre (3!) timmar senare. Då var klockan halv två och jag hade både hunnit somna och vakna. Vi var helt oseriöst förbannade när vi till slut kom i säng vid kvart i två. Fyfan.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback