I think I'm moving but I go nowhere.

Jag kom inte i säng innan tolv igår, såklart, och inte heller blev det något mattepluggande. Istället myste älsk och jag i soffan framför Vänner, innan vi gick och lade oss vid halv två-tiden.

Vaknade trött som aldrig förr imorse, men 07.20 då alarmet ringde, stapplade jag mig envist upp och tog en dusch. Därefter väckte jag Linus och någon timme senare var vi på väg till skolan. Vädret sög och jag var fett bitter, men jag hade en av mina nya klänningar på mig och sådant gör mig lycklig. Under skoldagen har jag och tjejerna pratat en massa om STUDENTEN och vi börjar inse att det snart är dags. Vi satt och pratade kläder och musik till flaket och jag längtar som fan. Helt galet.
Efter skolan kom Linus (som varit ledig idag) och hämtade mig och vi åkte hem till mina föräldrar. Slängde i oss ett par mackor och hämtade lite kläder. Innan vi åkte hem hit till landet stannade vi i Vällingby där jag köpte lite smink och ett par strumpbyxor.
Nu har vi precis kommit hem och jag är trött som satan. Ikväll måste jag plugga naturkunskap - pluggandet tar aldrig slut. Herregud. När det är klart ska jag och älsk mysa hela kvällen, för imorgon är vi lediga. Och det tackar jag för.

I övrigt: Min bästaste Carro åkte upp till Åre i natt och det suger. För det första saknar jag henne redan. Som fan. Och för det andra hade jag inte bangat på att vara där med henne (och dem andra.) En hel vecka ska hon vara borta och jag känner mig lämnad och ensam. Vi hade i alla fall SMS-kontakt imorse och det är ju alltid något.


Crap
Crap from: Lina

Grilla vid Largen skulle inte vara helt fel..

2008-04-08 @ 10:40:39

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback