If you stay and don't let go.

Klockan 23.59 igår kväll låg älsk och jag i sängen och var fett nöjda över oss själva, då vi för en gångs skull lyckats komma i säng innan tolv. Detta trots att tidsmarginalen inte var så stor. Whatever. Vaknade helt död imorse och bad en stilla bön om att klockan inte alls var halv sju. Efter några försök lyckades jag i alla fall ta mig upp och hoppa in i duschen. Jag var på bättre humör än igår och jag tog på mig min nya och jätterosa klänning, som även matchar mina naglar. Fett snyggt. Kvart över fucking åtta satte jag mig på personlig försäljnings lektionen och var för en gångs skull (nästan) i tid. Timmen drygades bort och vi fick gå tidigare. Då stresspluggade jag i sista sekund, innan jag slog mig ner för att skriva naturkunskapsprovet. Hoppashoppas att det blir ett MVG.

Right now: Kom precis från mötet med SYV:en och jag känner mig faktiskt lite klokare. Jag har ändrat riktning helt och hållet och har (nästan) bestämt mig för att strunta i juridiken och istället satsa på civilekonom. Shit, vad jag är osäker, men jag tror att det blir så. Ska i alla fall söka in på juridik och se om jag kommer in, men det känns tryggare att söka till ekonom. Varför vet jag inte. BAH! Ikväll ska jag börja med ansökningarna, så vi får se vart det bär.
Sitter i datasalen nu och väntar på att Linus ska sluta. Jag är hungrig som satan, då jag inte fått i mig någon föda sedan frukost. Är trött och vill bara hemhemhem. Ikväll måste jag även sätta mig ner och påbörja talet inför nationella muntliga i svenska B. Vill inte, vill inte, VILL INTE.

Solen tittar i alla fall fram titt som tätt och det tackar jag hemskt mycket för.


Fett bra, actually.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback