I'm gonna need a better reason.

Imorse när alarmet ringde ville jag helst bara dö. Tänkte tanken att skolka första, men eftersom jag har en sådan jävla självdiciplin gick jag upp ändå. Hoppade i min nya klänning och åkte till skolan någon gång innan åtta. Dagen avslutades med ett historieprov och under dagen fick jag tillbaka naturkunskapsprovet. Med det smickrande omdömet MVG. Yay. Linus har mått dåligt idag så jag blev både snuvad på våra planer om att åka till stan efter skolan och dessutom på skjutsen hem. Istället åkte jag och Carro till Vällingby där vi skiljdes åt. Det var helt sjukt varmt ute och jag höll på att smälta. Underbart! När jag kom hem agerade jag sjuksyster till min sjuke boyfriend och sedan har jag mest hängt här. Jag är så jävla pepp på en promenad eller en solig fika eller whatever, bara det är utomhus, men jag har ingen lust att bege mig ut själv. Och Linus orkar inte. Dessutom har jag inte samvete nog att ragga date med någon annan och sedan lämna honom ensam. Bah. Ont i skallen har jag också. Life sucks sometimes.

Ser fram emot: min och
Carro's date tomorrow, en eventuell shoppingrunda på stan med älsk imorgon eftermiddag, mösspåtagningen (sjukt kul!) & valborg (what happens then?) och valborgsledigheten, min & älsk's ett och ett halvt års-dag och STUDENTEN.

Så söt!
Bilden är tagen i fredags, när älskade Yster och jag hade en mysig träff på en solig bänk.
Kärlek!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback