It's in my heart.

Med tanke på att jag sovit ringa fem timmar i natt, var det en självklarhet att skolka min första lektion. Aldrig förr i mitt snart 19-åriga liv, har jag varit så trött och irriterad som när jag vaknade imorse. Fyihelvete. Klockan nio slängde jag mig in i duschen och en timme senare hade jag lyckats sminka mig och slängt på mig mjukisbyxorna och en ful, men ack så mysig hoodtröja. Därefter promenerade jag upp till tuben, vilket i princip aldrig händer nu för tiden, så det kändes minst sagt annorlunda. Jag genomled två lektioner och sedan beslutade jag mig för att åka hemåt. Egentligen har jag inte slutat än och jag måste faktiskt erkänna att jag har lite ångest över allt mitt skolkande. Men sådant är livet. För en stund sedan slängde jag i mig några mackor framför TV:n och nu måste jag verkligen plugga. Imorgon är det prov och inlämning som gäller, vilket innebär att jag har fullt upp ikväll.
Jag har ingen aning om när älsk kommer hem, men innan dess skall jag kunna pricka av några saker på min checklista. Igår pratade vi om att ta en promenad idag, men det får vi se om jag hinner. RELEASE ME.


Mental orgasm!
De åtta första sekunderna är det bästa och FAN vad bra det är.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback