I've been looking at my life from higher ground.

Edit: Tog en varm och skön dusch, så nu känner jag mig i princip som en ny människa. Vi har precis käkat en primitiv middag och till efterrätt mumsade vi oss lillebror Martins nybakade brownies. Yummie. Än har jag inte lyckats övertala Linus till att lägga ner pluggandet och göra mig sällskap, utan han sitter fortfarande som fastklistad framför den andra datorn. Jag roar mig med att blogga, kolla in andras bloggar (vilket ibland kan vara ytterst underhållande) och kika på kläder över nätet. Dock fyndar jag ingenting snyggt, vilket sög.
Nu har jag precis mailat en av mina lärare och funderar på om jag ska plugga lite matte. Det har ju inte blivit så mycket av den saken de senaste dagarna och jag behöver verkligen plugga. Gah, livet suger.


I believed that love was overrated
'Til the moment I found you.

Crap
Crap from: Fanny

Tack!!

Vad rolig header du har, grymt snygg!


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback