Jag känner hur du andas.

Right now: Nu har jag kollat igenom svenskan igen och nu kan jag (nästan) allt om skrivspråkets historia. Känn på den ni! Dessutom kan jag snart lägga till religion&kulturarbetet på done-listan. Har kommit halvvägs och fan vad skönt det känns. Jag är trött som vanligt och har halsbränna, så nu tänkte jag avlägsna mig från datorn och göra pojkvännen sällskap i sängen. Det känns som om det är precis vad jag behöver.
Tomorrow går jag en lång dag, så ikväll är det tidig läggdags som gäller. Annars kommer jag att dö av sömnbrist inom en snar framtid. Jag lovar. Imorgon kväll kommer vi att ha lägenheten helt för oss själva och det ska bli mys. Vi får se vad vi hittar på för mysigt.

God natt!

Snyggast i världen.
Fyndade lite bilder från i höstas, denna tagen i slutet av augusti.
Jag är fett snygg, jag vet.
(En parentes: Saknar min väska (den på bilden) så att jag dör! Aset har gått sönder..)

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback