Love is gonna get you down.

FAN, vad jag är pepp-pepp-pepp på att börja fixa här inne nu. Jag har hittat en massa snygga tavlor och växter och ljus och jag vill ha allihop. Helst nu på en gång. Det kommer att bli så jävla snyggt här inne, så snyggt som det aldrig varit förr. Bah. I can't wait. Det här har jag längtat efter i flera års tid, ända sedan jag flyttade in i det här rummet. Och det är väl 4 år sedan eller något. This makes me so happy.

Jag vägrar att titta ut genom fönstret för tillfället. Vägrar se fittsnön. Jävla helvete. Jag vill ha VÅRVÅRVÅR och sedan SOMMARSOMMARSOMMAR. Det vill jag mer än någonting annat. Shit, jag blir tokig. GE MIG!
Mamma: "Det ska bli vår imorgon igen!" Oh, vad jag hoppas att hon har rätt.

You make.. ..me happy!
Sommar 2005: Myself och Mickis. Snygga och rosa brudar i webcam. LOL.

Crap
Crap from: Emelie

Haha det är så kul och kolla på gamla bilder :D

Crap from: Felicia

Hopppas du får en fin & mysig onsdag såhär mitt i veckan :)

2008-04-09 @ 12:27:57
URL: http://FeliciaKristine.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback