Maybe then you'll see a different side of me.

Yesterday bestämde sig älsk och jag för att stanna hemma; han för att han mådde dåligt och jag för att jag hade lust. Heh. Runt halv tio-tiden på morgonen åkte med med Linus farsa in till stan och lämpades av i Vällingby. Vi bytte bil och vi fick den stora skåpbilen, då vi under dagen lovat min bror att åka och hämta hans soffa. När vi kom hem slöade vi i sängen  tills vi några timmar senare började göra oss i ordning. Vid ettsnåret promenerade vi upp till Vällingby för att uträtta några ärenden. Med oss hem hade vi en eventuell studentbalsklänning till mig och ett par solglasögon till älsk. Därefter var det dags att bege oss av ut till Vallentuna. Det blev en ganska lång resa, men vi hade det mys och satt och njöt av Rix FM - den bästa radiokanalen i världshistorien. Väl framme lyckades vi efter många om och men släpa in soffan i bilen och sedan åkte vi till Sumpan och brorsans nya lägenhet. Fett fräsch! Det luktade hotellrum då det är alldeles nybyggt och var så jävla nice. Linus och jag blev förbaskat avundsjuka.
Någon timme senare kom vi hem, packade och rullade ut till vischan igen. På vägen pluggade jag och middagen bestod av Donkenkäk i bilen. Under kvällen pluggade vi, drack te och avnjöt ett par Vänner-avsnitt i soffan.

Föralltid.

Today vaknade jag med huvudvärk och mådde illa som satan. Efter ett snabbt överläggande med mig själv beslutade jag mig för att endast närvara på den första lektionen, då vi hade prov. Tio i sju åkte därför och jag älsk in mot stan och jag lyckades mot förmodan att komma i tid. En timme senare hade jag skrivit fyra sidor om personlig försäljning och promenerade till bilen där älsk väntade. Vi åkte hem, glodde på TV, käkade mackor och myste i vår nya enorma säng. Vid halv två stack Linus iväg på jobbintervju och jag lyssnade på musik och pluggade. Någon timme efter älsk's hemkomst promenerade vi upp till Vällingby, där vi gick loss på en varsin gigantisk mjukglass. Det var underbart. Vi lyckades även kirra fölsispresent till mamma som fyller år i övermorgon och slutligen lyckades vi ragga upp
bästaste Carro inne på Gina. Vi frågade om hon hade lust att besöka bolaget å våra vägnar och självklart kunde hon det. Vi skjutsade hem henne, då hon var tvungen att hämta sitt pass och sedan skickade vi iväg henne med en lista. Världens underbaraste Carro. Vi tackade och kramades hejdå och lastade in påsarna i bilen och åkte hemåt. Sedan dess har vi käkat middag, fixat och donat inne i vårat nya och fina rum och pluggat. Jag är nu så trött att jag håller på att stupa.

I övrigt: Imorgon är det mösspåtagning som gäller och det ska bli fett roligt. Det är helt ofattbart och det börjar kännas på riktigt nu. Snart händer det. Snart tar jag STUDENTEN. Igår ringde Linda och meddelade mig när och var hennes utspring och mottagning ska äga rum och i eftermiddags messade Mickis och meddelade mig ungefär samma sak. BAH! Snartsnartsnart. Sjuktsjuktsjukt.
Valborg ska firas på vischan hos Tobbe. Det blir grillning, alkohol och trevligt sällskap, så det bör bli en lyckad kväll. Ja, tack.
Vår omstyling av rummet är nu färdig och resultatet är underbart! Det är så jäkla fint här inne så att jag vet inte vad. Vi har fått en enorm säng, nya hyllor, ny TV-bänk, ny byrå och en massa saker. Älsk och jag gick loss på Lagerhaus igår och köpte mängder med färgglada och underbart doftande ljus. Lycka.

Valborgsmiddag 2007.
Ett år sedan - valborg 2007.
   

Crap
Crap from: Anonym

ja orkade inte skriva
rätt :) då har ju du ngt att kommentera :D
:D:D

2008-05-04 @ 13:30:14

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback