Min våriga helg.

Jag har inget minne alls över vad vi gjorde i lördags. Shit. Jag antar att vi var hemma och myste. På kvällen hade jag i alla fall vansinnesmigrän eller som älsk kallar det "dampmigrän". Kvällen spenderades därför liggandes i soffan och i sängen.

I söndags var det VÅR VÅR VÅR. Det var riktig, solig och underbar VÅR. Jag var i extas. Linus och jag gick en vårpromenad i solen och pratade om livet. Vi slog oss ner på en bänk, solade och pratade och fan vad det ägde. Det finns ingenting som gör mig lyckligare än den första vårsolen. På tillbakavägen plockade vi en minibukett tussilagos, som vi placerade i vårt fönster. VÅRTECKEN! Under kvällen pluggade vi och tittade på TV. Vi gick och lade oss tidigt med tanke på att fittskolan började igår.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback