Sunny tuesday.

Just nu har jag precis kommit hem från skolan efter en 15 minuter lång lektion. Jag missade min första i morse, p.g.a. vansinnigt långa köer. Det tog oss en timme att komma till skolan. Med bil. Från Vällingby till Stora Mossen. Vilket jävla skämt. Fett ovärt. När vi slutat höll jag Carro sällskap tills hon skulle ha sitt utvecklingssamtal och sedan promenerade jag ner till tuben. Vädret är helt underbart. I väntan på tunnelbanan satt jag i solfånget och lyssnade på nostalgi-musik. Det ägde.

Innan jag gick hem sprang jag in på Glitter för att kirra ett par örhängen tills ikväll. Jag ska nämligen på studentskiva och temat är 80-tal. Detta ska bli (jävligt) intressant.
Snart tänkte jag slå mig ner framför TV:n och kanske få i mig någon föda. När Linus har slutat ska jag åka och möta honom, för att sedan åka in en snabbis till stan.

I don't get it. Skäms du inte?

Kärlek!
En underbar vårbild, tagen våren -06 (tror jag):
Älskade Mickis och myself.
Saknarsaknarsaknar dig!

Crap
Crap from: Anonym

saknar dig me d:) hör av dig någon dag så kan vi ta en sväng på stan eller ngt :)

2008-04-01 @ 13:57:32
Crap from: Jessi

MICKIS! :D
Jag skrev till dig på facebook för någon vecka sedan, flera ggr. Men du har inte svarat. VILL TRÄFFAS!

Crap from: Anonym

haha alltså ja är inte den som märker nya saker :P isf har du skrivit på fun wall lr ngt?? för den fattar ja absolut naada av ?

men vi kan ses nån dag i nästa vecka om du har tid baby?? inte torsda lr freda bara.. :)

2008-04-02 @ 11:29:47
Crap from: Jessi

Nä, jag skrev på din vanliga wall. :)
Jaa, men jag slutar sent på både mån och ons och på tis kan jag inte. Men spelar det ngn roll? :)

2008-04-02 @ 15:02:33
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback