Tell me that you're here to stay.

Det SÖG att vara tillbaka i skolan yesterday, men jag var duktig och gick på dagens samtliga lektioner. Det kändes förjävla bra. Innan dagens slut hade jag utvecklingssamtal. Vi pratade om det faktum att jag ska söka in till högskolan redan nu om några veckor och att jag förmodligen ska söka till juristlinjen. Han blev förvånad, men sade att jag var en av de få treor som verkligen skulle passa i och klara av ett sådant yrke. Jotack, jag vet. Han önskade mig lycka till och nu hoppas jag bara att jag kommer in. Mina poäng BÖR räcka, men det är pissvårt att komma in på juridik i Stockholm, då det finns så få platser. I värsta fall får jag väl flytta till någon liten skitstad någonstans i Sverige. (Fyfan.) Vi hann också med att prata om mitt projektarbete och det bästa besked han kunde ge mig var "vi har gett MVG till dem som gjort ett sämre arbete än dig." Hell yäss.

Efter skolan uträttade jag ett par ärenden och sedan åkte älsk och jag hem. Käkade lite mat och tittade på TV. Vid sex-tiden åkte vi upp till Vällingby där han släppte av mig. Han skulle åka iväg och jobba med sitt projektarbete och jag skulle spendera underbar tid med Carro. Vi käkade en varsin utsökt sallad och pratade om livet i flera timmar. Behöver jag ens säga att det var underbart? Runt halv nio var jag hemma igen. Jag pratade med morsan, kollade på högskolor, arbeten och målade naglarna. Två timmar senare kom en trött Linus hem och vi myste i sängen tills vi gick och lade oss.

VÅR!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback