The way it turned out is still a mystery.

Yesterday spenderade jag två-tre timmar i skolan och det bästa av allt var att jag fick min finfina och perfekta studentmössa. BAH! Den är så fin och perfekt och det känns helt galet och overkligt. Om mindre än två månader smäller det (!) och jag kan inte tro att det är sant.
När jag promenerade ner till tunnelbanan en stund senare var jag på strålande humör. I Vällingby sprang jag in och kollade på en snygg väska, innan jag traskade hemåt. Väl hemma träffade jag mormor som var och hälsade på och så hängde jag vid datorn. Några timmar senare skulle mormor promenera hemåt och jag följde med som sällskap, så att hon skulle slippa gå själv. Vi pratade om våren, studenten och blommor. Jag älskar verkligen henne. Och hon är som en andra mamma för mig, då jag som liten var hos henne varje dag. Jag gick varken på dagis eller hos dagmamma, utan mormor tog hand om mig när mina föräldrar arbetade. I stort sett är jag alltså uppvuxen hos henne. Sötaste mormor.

När jag kom hem igen lade jag mig i sängen och glodde på TV. Tänkte igenom en massa saker också, som jag precis hade fått reda på. Det var jobbigt. Några timmar senare kom Linus hem och ytterligare några timmar senare pratade vi igenom en massa saker. Vid sex-tiden kändes allt bra igen och vi försonades. Därefter packade vi ihop lite grejer och hoppade in i bilen för att åka hem till landet. På vägen handlade vi Donkenkäk och fyfan vad gott det var. Chicken Mc Nuggets (eller som bästaste Mickis säger; Chicken Mc Niggets) is my all time favourite. Det var fett mysigt att sitta och äta i bilen, lyssna på musik och prata. Vid nio var vi hemma och jag var så mätt att jag mådde illa. Vi tittade på slutet av 'Talang 2008' och skrattade så att vi grät emellanåt. Sedan kollade på 'Berg flyttar in', och jag älskar det programmet. Så jävla bra! Under kvällen hann vi med massa mys och flera Vänner-avsnitt också. Helt freaking underbart! Vid fyra somnade jag trött, men lycklig i älsklingens famn.



Rysningar och gåshud.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback