Tjugofyra timmar samma sak.

Den här skoldagen har varit fett ovärd och ostimulerande. Från klockan tio till halv tolv i förmiddags satt jag och fördrev tid i väntan på svenskprovet. Provet gick för örvigt åt helvete. Höll på att trilla av stolen när jag såg det. Trots att jag kunde varenda litet ord i på de anteckningar som min lärare kopierat upp till mig, så var det sju frågor jag inte hade en aning om svaret på. Dessutom chansade jag på några. Horahorahora. Efter provet fördrev jag ytterligare en timme, lunchen, i väntan på psykologin. Ingen av tjejerna var där, så jag satt helt solo och glodde. Jävligt trevligt. Psykologin var faktiskt förbannat intressant, så jag är fett glad över att jag gick på den. Vi pratade om psykiska sjukdomar/störningar och inriktade oss på psykoser och neuroser. FYFAN VAD INTRESSANT! Helt ärligt. Lärde mig massor av saker och vill bara vet mer och mer. Shiet. Lektionen var dock bara en halvtimme lång, då vi sedan skulle infinna oss i aulan och öva på studentsånger. Herregud, vilket påfund. Detta innebar att jag hade två alternativ; antingen sitta och glo ytterligare en timme i väntan på matten, eller åka med älsk hem. Inte helt otippat blev det, det sistnämna.
Så nu sitter vi här, har precis käkat en (enligt mig) äcklig middag och ska strax sätta igång att plugga. Som alltid. Hittade ett brev från plugget när jag kom hem också; en varning för indraget studiebidrag. LOL. Tur som fan att jag har läkarintyg. Så det måste jag komma ihåg att ta med mig imorgon.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback