Vi skulle aldrig bli som dem.

Jag ber om ursäkt för de senaste dagarnas dåliga uppdatering. För er som har saknat mig kommer här därför en kortfattad summering av de senaste dagarna.

Monday: Kort efter att jag hade publicerat mitt senaste inlägg drog jag till plugget i solskenet. Genomled två lektioner och åkte därefter till Vällingby med älsk. Vi kirrade en fölsispresent till brorsan och drog sedan hem och käkade middag. Efter middagen blev det ett litet tårtkalas med familjen och det delades ut presenter. Han blev fett glad över våra. Yäss. Kvällen spenderades hemma och jag pluggade en del.

Tuesday: Dagen spenderades som vanligt i skolans lokaler. Under eftermiddagen och kvällen pluggade jag järnet och sedan somnade jag, klockan halv nio, framför TV:n. Linus gjorde mig sällskap och väckte mig igen vid tolv-tiden. Vi kröp i säng en kort stund därefter.

Yesterday: Skoldagen bestod av det skriftliga nationella provet i svenska B, då jag på två timmar knåpade ihop en debattartikel om vittnesplikt. Jag blev faktiskt ganska nöjd med min prestation, så nu är det bara att hålla tummarna på att det ger ett bra resultat. Efter provet fördrev jag en timme i korridoren, i väntan på att Linus skulle skriva klart skiten. Han hade skrivit om samma sak som jag, men tagit en timme extra på sig. Nerd. När vi kom hem bytte jag om till min knallrosa klänning och sedan satte jag på mig mina stora solglajjor och promenerade upp till Vällingby med älskling. Det var sjukt varmt och vårigt. Vi blev sommarlyckliga. Jag lyckades efter en del omständigheter kirra en klänning och lite hårprodukter. På vägen hem gick vi en liten omväg i solen, bara för att vädret var så underbart. Därefter hjälpte vi morsan att förflytta lite möbler från min bror's lägenhet, hit, då han håller på att flytta och då jag ska få några av hans möbler. Makeover'n här inne är i full gång. Wonderful. Sedan käkade vi middag och pluggade. Runt sjusnåret gav vi oss ut på en lång och mysig promenad i kvällssolen. Vi tog en massa foton och det var fantastiskt mysigt. Väl hemma igen pluggade jag och sedan myste vi framför Top Model.

Lovely!
Våren gör mig euforiskt lycklig!
(En parentes: De senaste dagarna har jag tagit mängder med foton och när jag får tid och ork ska jag ladda över alla till datorn. Så det kommer, det kommer...)

Crap
Crap from: Annie

Jhaa, sicken tur att det bara var ett par örhängen då, tänkte attt du gått och köpt en hel kostym och allt o det är ju endå en hel del pengar ^^


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback