You made room for me, but it's too soon to see.

Inte lång tid efter att jag publicerade mitt senaste inlägg kom Linus hem. Vi käkade en helt förbaskat god middag och pratade om dagen som gått. Därefter placerade jag mig återigen i sängen och Linus vid datorn för att plugga. Done: högskoleansökningarna, psykologianalysen och plugget inför svenskprovet. Jag har i alla fall kommit en bit på vägen. Och jag är förjävla nöjd. Innan bedtime måste jag dock kolla igenom svenskan en gång till, då jag känner mig lite osäker på vissa delar. Men det skall inte vara något problem.

I förmiddags:
SMS till Linda:
Du är söt!
Svar från Linda:
Du är sötare!
Svar från mig:
Du är sötast!
Svar från Linda:
Du är sötare än sötast!
Svar från mig:
Du är! Du är! Du är!
Svar från Linda:
Jag sa det först! Så du är!!


Nyss:
Mobilen ringde, displayen visade
Linda och jag svarade. Linda: "TRODDE DU ATT DU SKULLE VINNA ÖVER MIG ELLER!?"

Såinihelvete mycket kärlek.

Crap
Crap from: Linda

Ja. vadå? du bara truur så har dy fel moahahaha


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback