You make me sick.

Älsk och jag vaknade till liv vid två-tiden i förmiddags, efter drygt 14 timmars sömn. Fan vad vi behövde det. Vi myste i sängen, käkade frulle och glodde på TV. Runt sex åkte han iväg för att fixa det sista på sitt projektarbete och morsan och jag började rensa i vårat rum. Vi valde att ta itu med garderoden först eftersom det är den som tar längst tid och kräver mest arbete. Vi fyllde 12(!) stora kassar med kläder som skulle slängas. Herregud. Vi skrattade gott åt hur fula vissa av mina gamla kläder såg ut, såsom små toppar med fula tryck, konstiga byxor och klänningar, långa pissfula jeanskappor, blommiga kjolar och osmickrande jackor. Jag förstår inte hurfan jag kunde gå ut i sådana där kläder. Vad tänkte jag på?

Två timmar senare var allt rensat, alla kläder vikta och allt gammalt kastat. Vi blev fett nöjda, men satan vad jobbigt det var. Jag tog en dusch och sedan fördrev jag lite tid här samt pluggade lite.
Mickis och jag bestämde en date nästa vecka och det gör mig lycklig. Det var jättelängesedan vi träffades, bara vi två, så det ska bli jävligt roligt och mysigt att träffa henne. Jag längtar.

Har precis kollat på Top Model och nu väntar jag på att Linus ska komma hem. Han meddelade mig nyss att han var på väg. Jag har saknat honom. Carro och jag fördriver tid genom att snacka skit över MSN och hon är världens bästa. Det har hon alltid varit och för det och mycket annat älskar jag henne.

En parentes: Älsk och jag bangade studentskivan igår eftersom vissa människor står oss upp i halsen. Fyfan, säger jag bara. Istället myste vi i sängen och somnade redan vid 23-tiden.

Crap
Crap from: Carro

jag älskar dig. Underbara, finaste Jessi.


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback