You think you're special.

Jag är en dålig människa. Jag kom aldrig så långt som till skolan, utan nu sitter jag hemma i Vällingby, i vårat stökiga rum. Helt ensam och lyssnar på musik. En stund innan vi var tvugna att bege oss in till stan mådde jag så pass dåligt att jag höll på att ramla ihop. Ihållande huvud - och nackvärk i flera dagar och dålig sömn sätter sina spår. Därav beslutade jag mig för att ta en ledig dag idag, för att pigga på mig lite. Om det gör någon verkan får vi väl se, men det är i alla fall skönt att få ta det lugnt.

Tänkte strax försöka få tag på Mickis och höra om vi kan träffas tidigare än planerat, för ställa in vår date tänker jag baske mig inte göra, hur dåligt jag än mår. Innan jag träffar henne måste jag dock vila (så att jag orkar gå på stan) och plugga. Rummet skulle behöva städas också, men det är jag faktiskt för "sjuk" för.

Apropå rummet,
så är jag (vi) fett taggad(e) på att få göra om här inne. Om några veckor är det dags, då vi i samband med min brors flytt (nej, han bor inte hemma) ska göra om här inne. Det ska möbleras om och bytas ut möbler. Sättas upp en massa nya tavlor och fotografier, blommor och ljus. Men det bästa av allt är att vi ska få en ny säng, en STOR säng. Åtminstonde större än den vi sover i nu. Att sova två i en 90cm bred säng är en utmaning utan dess like. Sängen vi ska få är över en meter och det ska bli helt underbart. Gah.
Tänkte sätta mig och kolla på lite inredningsstuff nu, som kan verka lockande och passande. Jag längtar som fan. Linus och jag har en massa idéer och det kommer att bli så jäkla bra. Det känner jag på mig.

  

Fett snyggt och dessutom genomförbart här inne, då våra väggar är gröna.
Inspiration; jag är fett taggad på att få sätta igång.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback