You'll probably never get it.

Yesterday blev fett mysig. Efter att jag hade pluggat färdigt gav älsk och jag oss ut på en långpromenad. Vi promenerade runt nälsta och vinsta och det var helt underbart väder. Lite kyligt, men fett vårigt. Pratade och skrattade och sprang ner för backar och njöt av vädret och varandra. När vi en timme senare kom hem värmde vi oss med en kopp te, medan vi tittade på gamla foton från min barndom. Vi skrattade gott åt hur roliga jag och min bror såg ut. Vid nio satte vi på TV:n för att avnjuta Top Model - så bra! Vi käkade makrillsmackor och det var fett gott. Resten av kvällen satt Linus här och pluggade och jag slötittade på Sex and The City. Vid tolv låg vi ner bäddade i sängen och sade god natt en kort stund därefter.

I'm yours.
Älsk & myself i vintras: you're the closest to heaven that I'll ever be.

Halv sju imorse var jag uppe och hoppade, för att för en gångs skull hinna i tid till min första lektion. Kvart i åtta lämnade vi lägenheten, helt enligt tidsschemat. Väl framme vid bilen inser vi att vi inte kommer att kunna åka, då två jävla idioter hade parkerat in oss. Den ena hade kört in i oss och nuddade alltså vår bil, trots att det var en meter ledig plats bakom. Den andra stod två centimeter framför, där det dessutom var parkeringsförbud. Linus och jag blev asförbannade och höll på att både sparka och köra sönder deras bilar. Vi beslutade oss för att vänta och se om hororna dök upp, så att jag kunde skälla ut dem. En timme satt vi i den iskalla bilen och väntade. Helt jävla förgäves. Dessutom missade jag såklart min lektion, vilket innebar ännu högre frånvaro. FUCK IT. Vid nio gick vi med arga steg upp till tuben och åkte till skolan. Jag höll på att frysa ihjäl då jag bara hade en kort (men fett snygg) klänning på mig. Fyfan.
Skoldagen började med en oseriös projektarbetsredovisning. Tvåorna sket själva fan i våra arbeten och gick därifrån efter två minuter. Under dagen fick jag tillbaka svenskaprovet; ett dåligt och hemskt VG. (HORA!) Min lärare sa att jag dock fortfarande låg på MVG. (TACK!) Dessutom fick jag veta att; JAG KLARADE MATTEPROVET! Herregud, vad glad jag blev. Och chockad. Såinihelvete. Det känns för jävla bra.
Vid tvåsnåret slutade jag för dagen och en halvtimme senare promenerade älsk och jag ner till tuben i solen. Helt fantastiskt! Love it! Nu är vi ensamma hemma igen och ikväll tänker varken jag eller Linus plugga. Vilodag it is.


Videon suger apballe, men låten är bra som satan.
Finns en reklamversion av låten också och den är mycket bättre, men den här var det bästa jag kunde hitta.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback