And nothing can take you away from me.

Sedan sist: Promenerade upp till Vällingby, där söta Carro stod och väntade på mig. Vi gick och fixade det sista på Linus' present och jag är helnöjd. Han kommer bli FETnöjd, I know it. Sedan slog vi oss ner på ett fik och pratade-pratade-pratade. Och skvallrade och skrattade. Uppdaterade och pratade om framtiden. Förbannat mysigt. Två timmar senare stängde de och vi blev tvugna att gå. Promenerade runt i centrum och pratade ännu mer. Vi skiljdes åt strax efter åtta och jag kutade hem i regnet. Linus ringde precis för att säga att han typ var utanför och att han saknade mig. Sötnos.
När vi har packat ner det sista åker vi till vischan där morgondagen (älsk's 19 års-dag!) ska spenderas. Jag har planerat lite småsaker, som jag ska överraska honom med imorgon. Det är han värd.

Nu kom han! Yay!


Sötaste Carro och jag på vår studentdag.
 I love this pic!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback