And that's why I'm wondering why you had to tell me.

Good morning. Har varit vaken sedan två timmar tillbaka, men ligger fortfarande under täcket. Linus ligger bredvid och sover. Sweet. Tänkte snart ta och väcka honom, så att vi inte slösar bort hela dagen. Usch. Det gör vi alltid när vi är lediga. Och alla kvällar sover vi bort. Vi har ett jävligt händelserikt liv, oh ja.

Later: När vi har fräschat till oss och packat ihop och fått ordning på alla våra utspridda saker, åker vi upp till Vällingby för att gå och klippa Linus. Jag vill egentligen inte. Tycker han är som allra snyggast och sexigast när han har långt hår. But he doesn't like it, så jag har inget att säga till om. Sådant är livet.
Får se om jag tvingar med honom på en liten shoppingrunda. Annars tänkte jag be honom att stanna i Täby Centrum på vägen hem till landet, för där finns det ju massor med affärer som jag inte varit på, på evigheter. Wih. Usch, vad jag shoppar nu bara för att jag har fått lön. Jag måste ju spara. Skärpning!
Det tredje alternativet är att vi åker till Linus' jobb och kirrar ett Nintendo Wii, som vi vill ha. Då ska vi bannemig ta en sväng på IKEA också. Mys.
Tonight blir antagligen en helt vanlig fredagskväll. Mysa i soffan, titta på film, umgås. 

Lovefact: Älsk och jag har idag varit tillsammans i 650 dagar. Hurray! Berättade detta för Linus i natt när vi skulle sova och han höll på att tappa hakan. Han tyckte det lät vansinnigt mycket. Men det är det ju också. Faktiskt. Lite sjukt är det. Att det har gått så snuskigt fort. Häromkvällen slog det oss att vi bara var 17 år, när vi blev tillsammans. Nu är vi liksom 19 år. När man ser det så, känns det ännu sjukare. Men tänk att det fortfarande pirrar i magen, nästan två år senare. Fantastiskt.

Parentes: Sedan jag slutade äta mina p-piller, som jag ätit sedan lite mer än ett år tillbaka, har jag ju som bekant inte mått så bra. Det blev en alldeles för stor omställning för kroppen, som min tydligen inte klarade av. Det börjar bli bättre nu, sakta med säkert, men nu har jag fått dålig hy också. Yäss. Min hy har varit i princip felfri sedan jag började äta p-piller, men nu har den gjort sitt. Tackat för sig och lämnat mig kvar med problemhy. Oh, vad lycklig jag blir.
Det har i och för sig inte bara hänt dåliga saker med min kropp sedan jag slutade utan jag har fått mycket mindre aptit och gått ner lite i vikt. Det tackar jag ju inte nej till, om man säger så. Synd är ju bara att jag säkerligen kommer gå upp de kilona jag tappat, om en vecka eller två, då jag ska börja med det nya. Jag får väl helt enkelt njuta så länge det varar.

Fuck you.. Du är dum i huvudet. Du är verkligen det. Dra åt helvete, pucko.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback