Can you see it in my eyes?

Oh yäss:  Jag har nu Sveriges snyggaste naglar. Fransk manikyr de luxe.Oh! Om jag orkar, så kommer ett bildbevis inom kort. Dessutom har jag blivit medlem på arbetsförmedlingens hemsida och sökt ett par jobb. Duktig flicka! Nu jävlar. Jag ger inte upp förrän jag har ett jävla deltidsjobb. Wäh.
Var precis uppe i centrum och provade ett par t-shirtar som jag förälskade mig i, i förmiddags. I couldn't work it, men jag sparade pengar. Yay.
Nu ska göra mig en kopp svartvinbärste, yummie. Ren jävla satisfaction. Sedan ska jag titta på TV och fixa till ett jack på höger pekfingernagel, som jag naturligtvis lyckades åstadkomma när jag provade kläder. Woho.




To do: Fixa ett deltidsjobb; plugga körkortsteori; göra en synundersökning; fixa nytt körkortstillstånd; sparasparaspara; träna; sola; boka ett läkarbesök angående mina smärtor; gå upp till bostadskontoret och hämta ut en kod samt göra något vettigt utav mitt liv.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback