You can take me higher.

Yesterday: Älsk och jag slöade hemma hela dagen och jag kröp nästan på väggarna framåt kvällskvisten. Då gick vi ut på en kylig promenad i duggregnet. Satte oss ner och pratade i mörkret och det var bäst. En timme senare kom vi in igen och tittade på TV, tills jag somnade på Linus' axel. Kom i säng vid halv tre.

Today: Kom precis hem och ligger och vilar i sängen. Ska slänga ihop en tvätt, käka frukost och sedan hoppa in i duschen. För sedan jag ska träffa Linda, som försov sig och bangade plugget. Inte mig emot som får träffa henne desto mer. Vi ska promenera och sedan mysa här hemma. Oh! Det var serri evigheter sedan hon och jag gjorde något sådant. Och sist jag träffade henne var på midsommar, d.v.s. för över två månader sedan. Inte okay.


Linda & myself i vintras.
Bästa kombon.
(Herrejävlar vad mörkhårig jag var! Wäh.)

Crap
Crap from: Linda

hahaha heeetaste bilden ever! :D <3


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback