I can feel you.

My day började vid sju, när Linus klev upp för att göra sig redo att bege sig till jobbet. Släpade mig ur sängen för att fixa frukost till honom och sedan pussade han mig hejdå och jag somnade om. Vaknade igen vid halv elva, slöade vid laptopen och hoppade in i duschen vid elva. Halv ett kutade jag upp till centrum för att en halvtimme senare befinna mig på Ungdomsmottagningen. Ringde Carro för att få en vägbeskrivning (de har ju flyttat till andra lokaler) och prata lite skit. Pratade en stund och sedan gick jag in. Möttes av otrevlig och dryg kärring (jag säger ju att de är FETT otrevliga på det där stället!), fick vänta en liten stund och välkomnades sedan in av en (ganska) trevlig kvinna. Vi pratade och kom fram till ett bra alternativ. Hoppas på att det här är bättre än mina p-piller. Spännande. Därefter gick jag till Apoteket och sedan sprang jag runt i lite butiker. I min ensamhet. Skönt. Köpte lite nagelprylar och sedan traskade jag hemåt.
När jag kom hem slog det mig att jag inte ätit någon frukost, så jag gjorde mig ett par mackor, tog ett stort glas apelsinjuice och en banan. Fick ont i magen(?), men gott var det.


Jessi & Linda igår.
Schyggt!

Now: Slötittar på TV, samtidigt som jag drygar på nätet. Tänkte snart fixa lite med naglarna, vilket makes me happy. Är på bra humör trots.. ja, gissa vad? Huvudvärk. Ja. Men idag tänker jag inte låta det förstöra mitt humör, utan jag har bestämt mig för att det är en bra dag idag. Yäss.
Imorgon "firar" älsk och jag 650 dagar tillsammans. Myspys. Sedan har vi flera lediga dagar tillsammans och Linus sa att han hade planer. Ih.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback