We can talk things over a little time.

Now: Har duschat, käkat, fräschat till mig och fixat tvätten. Hurray. Och grattis till mig. Linda är, inte alltför otippat, världens långsammaste människa. Det finns ingen som slår henne när det gäller det. Jag lovar. Hon sade att hon var på väg nu i alla fall, så jag kan ju alltid hoppas att det inte dröjer alltför lång tid innan hon är i Vällingby. Heh.
Senare idag ska jag ta en promenad med Hermon, en gammal vän till både Linda och mig. Vi tre (och en till) umgicks all the time i högstadiet, men nu har vi väldigt sporadisk kontakt. Vi får se om Linda följer med ikväll. Det vore mysigt.
Saknar Linus så att jag håller på att dö. Vissa dagar är värre än andra. Bah. Men om sex timmar (..) är han hemma igen. Längtar.

Bästa just nu:
Duffy - Warwick Avenue. Måste lyssnas på. Måste lyssnas på öronbedövande volym. Måste älskas. Oh.

SMS mottaget från Linus, 2008-08-27, 14.24:
"Saknar dig också älskling! Vill kramas nu!"
(L)


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback