How can I keep up with this?

What's happened today? Vaknade av att Linus mobil ringde ett par centrimeter ifrån mitt öra - underbart sätt att vakna på, ohja. Somnade om och vaknade igen vid tolv, efter nio timmars välbehövd sömn. Älsk kirrade breakfast medan jag myste i soffan. Vi fräschade till oss och åkte in till Norrtälje ett par timmar senare, för att göra ett par ärenden. När vi kom hem hade Linus farföräldrar och grannar kommit över för att äta middag och fira att han har fyllt år. De gick precis härifrån och jag är så mätt att jag håller på att dö. Inte roligt. Nu ska Linus och jag mysa och titta på film. Woho.

My hell: Jag har kommit in i en svacka. En värk-svacka. Vissa perioder är värre än andra och jag har konstant ont i huvud, nacke och rygg. Just nu är en sådan där "värre". I flera dagars tid har jag haft huvudvärk, konstant, hela jävla tiden. Jag har testat allt - mina starkaste smärtlindrande tabletter, smärtlindrande salva, sömn.. You name it. Ingenting hjälper. Idag har jag dessutom gått och dragits med fruktansvärd smärta i ryggen. Jag kan inte sitta upprätt och ibland knappt stå på benen utan att rygghelvetet viker sig. Vad är det för fel? Det är inte normalt att som 19 år knappt kunna leva ett normalt jävla liv. Min kropp är som en 90-årings. Jag vet inte vad jag ska göra, för jag får inte den hjälp jag behöver. Läkarna skriver endast ut smärtlindrande, men jag skulle behöva något hämmande. Något som inte lindrar, utan som förebygger. Men eftersom jag dessutom lider av astma, så får jag knappt äta några sådana läkemedel. Maximal otur? Ja, minst sagt.
Självklart finns det andra alternativ som sjukgymnastik, men det har jag redan provat och det hjälpte litegrann, men inte tillräckligt. Akupunktur, zonterapi, massage.. Just nu känns akupunktur mest aktuellt, men allt är så förbannat dyrt.
Men jag står inte ut längre. Jag kan inte leva normalt och det är olidligt frustrerande. Bah. Jag behöver hjälp. Nu.
Release me!!!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback