Happy birthday my lover.

Today: Det är faktiskt ingen vanlig dag idag, utan det är min boyfriends 19 års-dag. Jag överraskade honom med frukost på sängen - mackor, blomma, ljus - vilket resulterade i en förvirrad men lycklig älskling. Sötnos. Vi avnjöt frukosten i sängen och sedan låg vi och drog oss och myste länge-länge-länge. Jäkla mysigt. Nu har vi spenderat ett par timmar liggandes i soffan - jag har sökt massor med jobb, så jag hoppas på napp. Som fan. Tittat på TV, pratat, myst.. Linus är nere och duschar nu och jag fördriver tid genom att spana runt på FB och läsa bloggar. Stimulerande? Inte direkt. Jag har ett par överraskningar som ligger och väntar på att avslöjas under dagen och ikväll. Linus ska få världens bästa fölsisdag. Det har jag bestämt. Så det så.


Grattis älskling!
På Gröna Lund i somras.




Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback