I can feel you everywhere.

Klockan 05.30 imorse klev jag upp ur sängen, duschade och började göra mig färdig för att kunna bege mig mot jobbet. Men innan det var dags att åka kände mig mig riktigt dålig och beslutade efter en del om och men att ringa och sjukanmäla mig. Istället kröp jag ner i sängen brevid en varm älskling och sov vidare. Vi vaknade igen vid halv åtta av den olidligt varma solen och jag mådde bättre. Halv nio hade vi packat klart våra väskor och drog ner till bilen, packade in allt i bakluckan och rullade sedan ut till landet. I Hägernäs stannade vi på Donken och käkade frukost - superbt! Väl där satt vi och käkade och pratade och kom in på massa konstiga och roliga samtalsämnen. Vi hade det alltså jäkligt mysigt during breakfast.
Vi kom hem någon gång kring elva och jag bytte genast om till mindre kläder och lade mig ute på en filt i solen, för att fixa på brännan. Om jag lyckades återstår att se. Since then har vi spelat fotboll, käkat lunch och jag satt ute i en "gungstolshängmatta" ett slag och läste klart mitt magazine.
Nu har jag precis korrigerat färdigt inlägget om veckan uppe på Gräso, så det finns nu publicerat som föregående inlägg. Enjoy.

Tonight: Vad som händer ikväll är oklart. Niklas och Carro hörde av sig igår och ville kröka i helgen, så vi får se vad som händer ikväll eller imorgon. Jag är på bra humör och har tre lediga dagar framför mig. Wonderful!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback