I went right home and I went to bed.

Yesterday: Efter att vi städat klart hoppade jag in i duschen och fräschade till mig och sedan åkte vi in till Norrtälje för att handla. Det blev lite saker att ha till middagen och självklart en stor påse lösviktsgodis, Yay! Åkte hem och satte igång med middagen på momangen. Fläskfilé, klyftpotatis och smörstekt sparris. Så jävla utsökt. Vi åt oss så mätta att vi mådde dåligt. Ovanligt? Nja. Vi hade det i alla fall vansinnigt mysigt både under matlagningen och during dinner. Tända ljus, delicious food och världens bästa sällskap. Kunde inte bli bättre.
Snuskigt mätta släpade vi oss sedan upp till vår soffa, för att glo på TV. Linus pillade lite på sitt CV och skickade iväg en jobbansökan och jag somnade. När han var klar väckte han mig och vi fastnade framför någon skev jäkla film. Tror att den hette Chain of Fools. Fattade ingenting. Somnade till slut.
Vid två hade vi vaknat till och mamma Eva ringde och bad oss hämta dem. Så vi hoppade i kläder och knatade ut till bilen. Höstkyligt och stjärnklart. Har nog aldrig sett så mycket stjärnor. Älsk och jag bestämde att vi inom en snar framtid ska gå ut och lägga och titta på stjärnorna någon natt. Vänta på ett stjärnfall. Oh. Jag längtar. Lyssnade på Johnny Cash-låtar (vår drog!) hela vägen dit och hem. Sjukt mysigt. En timme senare var vi hemma igen och älsk och jag hängde upp tvätt, bytte sängkläder och sedan kröp vi ner i soffan och snaskade godis framför ett SATC-avsnitt. Kom i säng vid fyra-halv fem. Somnade efter en del om och men vid fem.

Today: Vaknade till liv för en timme sedan och ska äta frukost nu. V i får se vad dagen har att erbjuda, men det blir nog inga större aktiviteter, då jag har gått och blivit förkyld igen. Har sjukt ont i halsen, hostar och snörvlar och har mig. Inte okay.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback