Looks like it's happened again.

Right fucking now: Ligger hemma med huvudvärk, har käkat tablett och väntar på att den ska börja värka. Tur som fan att vädret inte är det bästa. Har precis rensat huvudet på saker som snurrat runt i evigheter. Skrev ner allt på sex A4-sidor på Word. Jag vet inte om det känns bättre eller sämre, men jag har det i alla fall nu svart på vitt, så då kanske det blir lättare att bearbeta det. Vilket jag borde ha gjort för längesedan. Ska prata med Linus när han kommer hem också, han har alltid så kloka svar och lösningar, så jag vet att han kommer att komma på någon lösning. I annat fall kommer han i alla fall finnas här och förstå. Älskling.
Om en liten stund tänkte jag fixa naglarna - jag håller mig till planeringen! Måste dock släpa arslet ur vagnjävlen och beta av allt annat som måste göras. Men.. jag har ingen ork just nu. Det är en dålig dag idag.
Hoppas på att nya, snygga naglar kan pigga upp mig lite. Lite senare tänkte jag även ta en lång och avkopplande dusch och sedan sätta på mig min ena nya klänning och mina favoritörhängen. Sådant gör mig alltid glad.

 
Nostalgi så in i helvete:
Jag fylls med mängder av känslor och jag vet inte om den får mig att må bra eller dåligt. Ryser längs hela kroppen. Och det går inte att undgå att säga att den är jävligt fin.

Makes me sad: En incident som hände igår kväll (varför?); att jag aldrig hinner träffa Carro längre en någon sketen timme här och där (jag vill ha massor med Carro, mängder); att min migrän aldrig ger med sig och att jag aldrig får den hjälp jag behöver; att jag har två veckors jobb kvar; att jag inte har någon kontroll över vad som händer i höst (det gör mig orolig och förvirrad); att det har blivit som det har blivit med två av de som betydde (betyder) mest (och att ingen av dem inte ens verkar ägna en tanke åt det som hänt..); att jag aldrig funnit svaret på frågan "VARFÖR?" och att det verkar som om all energi jag ägnat åt att försöka hitta det, varit helt förgäves; att vissa saker är som det är; att vissa människor beter sig som de gör; att jag inte är så stark som jag ibland behöver och att det känns som om vissa saker alltid kommer att vara såhär.

Crap
Crap from: Carro

baby!

du vet att du alltid kan ringa .. även om vi inte ses så ofta så finns jag här! saknar dig!

2008-08-02 @ 14:52:12
Crap from: Jessi

(L)

2008-08-02 @ 15:02:10

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback