Something that lasts forever.


Älskadeälskadeälskade Carro.
Jag glömmer aldrig de första gångerna vi pratade med varandra. Hur du bara genom några fåtal ord kunde få mig att må bra, bättre än någonsin. Det var du som första gången fick mig att prata, prata om saker som tyngde mig, saker som betydde något. Du fick mig att prata om mina känslor, vilket någon aldrig, aldrig någonsin, lyckats med förut. Det var du som gav mig min grund att stå på; genom att alltid lyssna, alltid dela med dig av dina erfarenheter, genom att anförtro dig mig, genom att förstå, stötta. Genom att ge mig din fina underbara vänskap och kärlek. 
Tack för att du tog min hand och aldrig har släppt den sedan dess.

Tack för att du har hjälpt mig att finna mig själv.
Tack för att du är precis som du är.
Jag älskar Dig.


Hur kan man vara så bra som du?

Längtar tills måndag! :)


Crap
Crap from: Carro

babyy. jag sitter pa jobbet med tarar i ogonen. du skriver sa fint! for alltid din!

2008-08-23 @ 14:04:29

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback