Take my blues away.

Last night blev mycket mysig. På vägen hem fick jag höstfeelings och blev så sjukt lycklig. Jag älskar hösten! Och jag längtar så att jag spricker. När älsk och jag kom hem käkade vi en tre rätters-middag - yummie! Vi åt oss nästan spyfärdiga. Efterrätten avnjöts uppe i vår soffa framför TV:n. Någon gång kring elva smög Linus in på vårat rum, stängde efter sig och sade åt mig att jag inte under några omständigheter fick närma mig dörren. En liten stund senare kom han och hämtade mig - han hade tänt ljus och satt på musik och talade om att jag skulle få en helkroppsmassage. Erkänn att du avundas mig som har en sådan underbar pojkvän?(!) Det var oseriöst skönt och mysigt och efteråt låg vi bara tysta under täcket och lyssnade till regnet som smattrade mot taket och till den tysta musiken. Innan vi förflyttade oss till soffan lyssnade vi på vår låt och Linus fick gåshud och jag blev varm i kroppen. Kärlekkärlekkärlek.
Efter två Vänner-avsnitt hoppade vi i säng, pratade en stund och pussades sedan god natt.

Now: Kom hem för en timme sedan, Linus is working. Tänkte nu fixa frukost och sedan tittade på någon serie på datorn. Är så förbannat trött hela tiden. Under dagen måste jag släpa mig upp till Vällingby och uträtta några ärenden. Därefter har klockan förhoppningsvis blivit så mycket att Linus har slutat jobbet. Då åker vi hem till vischan - vi är lediga imorgon! Yässyässyäss!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback