Tell me why you did it.

Meaningless saturday: Vaknade vid åtta, åkte in till stan och somnade i bilen. Pussade älsklingen hejdå och sedan hamnade jag här, i sängen. Klockan är tolv, men det känns som om jag har legat här i en mindre evighet. Värken vägrar ge med sig, detta trots att jag tog i med hårdhandskarna igår kväll och tryckte i min två starka tabletter. De hjälpte för stunden, men gav mig en sju in i helvetes magont. Fyfan. Har man inte ont i huvudet (nacken och ryggen) så har man ont någon annanstans. Ja jävlar. Livet är allt bra orättvist. Min mage är fortfarande i uppror efter alla tabletter jag plågat den med de senaste dagarna. Skona mig?
Känner mig rastlös, som om jag väntar på något och jag känner mig nästan nervös. Varför? Ingen aning. Jag får ingen ro i varken kroppen eller i tankeverksamheten och jag vill bara tömma mig på alla tankar och konstiga känslor. Har en dålig dag idag och plågar mig själv. Som vanligt. Tänker på oväsentliga saker, läser skit och tittar på bilder som får mig att må piss. Jag är dum i huvudet. Skärpning för fan.


Detta är då jag, i förra hösten.
Jag ser ut som jag vet inte vad. Total IQ-befriad blick, fjortisplut och bara LÖÖL.
Haha, men ni måste erkänna att jag är jävligt ball. Och man kan ju faktiskt inte alltid vara snyggast i stan.

Duktigt: Jag har suttit och letat jobb nu i någon timme och har faktiskt slängt iväg ett par ansökningar. Vet inte hur många olika jobb jag sökt nu, men det känns ändå som om det är hopplöst att få jobb. Kan nästan slå vad som vadsomhelst, att jag inte kommer få ett enda av de där tusen jobben som jag sökt. Jag och min otur. Always.
Livet är inte bra idag.

Now: Funderar på att ta tag i mig själv och mitt liv och faktiskt få ut något vettigt ur den här dagen. Vad? Det undrar jag också. Jag är så jävla orkeslös så det är inte sant. Usch. Kanske skulle röja upp lite här inne eller måla naglarna. Inget av det känns särskilt lockande. VAD ÄR DET MED MIG?!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback