I was sprawled across the table.

Äntligen! Jag har nu jobbat veckans sista dag och är LEDIG imorgon. Ingen förstår hur skönt det ska bli. En oförskömt uppskattad dag. Sa jag att jag är LEDIG imorgon? Åh, vad lätt livet känns just nu. Sedan är det bara en arbetsvecka kvar och jag börjar se ett slut på det här.
Jag är på bättre humör än jag varit på en vecka och just nu sitter jag och sminkar mig och lyssnar på gamla sommarplågor. Hittade en artikel på nätet somm listat sommarplågor genom åren och vilka roliga låtar som har glömts bort! Helt fantastiskt. Tänkte lyssna igenom de som är värda att lyssna på - vem vet, jag kanske hittar ett par riktiga guldkorn.
Linus kommer hem om en dryg halvtimme och då bär det ut till landet. Som jag har längtat! Känns som om det var månader sedan vi var hemma där. Home sweet home. Det är inte illa pinkat att ha två hem, eller hur?
Så ikväll ska vi mysa såsom bara vi kan. Och sova ut (litegrann iallafall) imorgon. ÅH!

Next week: Jobbajobbajobba; kolla in Carro's nya och egna(!) lägenhet; ringa upp och skälla ut ungdomsmottagningen (är det inte fantastiskt att de aldrig kan sköta sitt jobb?); hopefully träffa Jojjo (miss her!) och eventuellt (läs: om tid finns) sola solarium och gå ut och käka med älsk.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback