What's going on?

Just nu får min blogg stiga åt sidan, då jag är fullt fokuserad på att överleva. Jobbet är ett måste och på kvällarna prioriteras pojkvännen eller umgänge med vänner. Sedan måste jag i säng så tidigt som möjligt, då väckarklockan ringer redan vid halv sex. Men nu tänkte jag dela med mig av det som jag anser vara värt att veta.. Så enjoy suckers.

Last night: Efter jobbet hämtade pappa upp mig och släppte av mig hemma. Jag slängde i min lite mellanmål, bytte om till myskläder och knatade sedan upp till Vällingby där jag mötte upp bästCarro. Vår plan var att gå på bio och se Mamma Mia, då ingen av oss sett den (och Carro har i princip sett alla filmer som går på bio just nu.. nerden..), men det blev ändrade planer. Biljetterna var slutsålda, så istället bestämde vi oss för att kolla på Sex and The City-filmen. Andra gången för mig och typ fjärde(?) för Carro. Vilka nördar vi är. Vi köpte popcorn, kissade (jag hamnade i en liten dispyt med en kvinna nere på toaletten..) och sedan slog vi oss ner i den minimala(!) biosalongen. Vi skrattade och viskade i mörkret och det var jättemysigt. Och filmen var, som första gången, i toppklass. Så jäkla bra. Typ bästa filmen jag sett.
Två timmar senare befann vi oss ute i regnvädret och vi gick in på Coop för att köpa lunch till mig och älsk att ha på jobbet. Efter lite prat och umgänge, följde jag henne till bussen, kramade  henne hejdå och gick sedan för att möta Linus. Någon gång innan nio hämtade han upp mig och vi åkte hem, käkade dinner ochh myste framför TV:n. Vi kom i säng alldeles för sent (00.30..) och jag var dödligt trött när jag vaknade, efter inte mer än fem timmars sömn, imorse..


BästCarro & jag.
Tagen för någon vecka sedan.

Right now
ligger jag och slökollar på OS-invigningen. O8-08-08 liksom. Har jobbat hela dagen och är trött som vanligt. Linus slutar om tre timmar och jag hatarhatarhatar det. Fy! Det är fredag idag och för de flesta innebär väl det att det är helg. För alla utom mig (och älsk & Carro) då. Jobbar imorgon också, men jag tänker på OB:n, så då känns det lite lättare. Sedan får jag en sovmorgon! Och den ska inte bli nådigt nice.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback