I'll be yours forever.

Sweetsweet wednesday: När Linda äntligen var färdig och befann sig uppe i Vällingby, promenerade jag dit och mötte henne. Gjorde ett par ärenden och sedan slog vi oss ner inne på Subway och pratade och L käkade. Myspys. Någon förbrukad timme senare kollade vi runt lite och inne på Gina förälskade jag mig i två störtcoola t-shirtar och ett par vansinnigt snygga örhängen. Köpte de på momangen. Jag har sällan varit såhär nöjd över något jag köpt. Med mig hem hade jag även en sepesnygg kalender. Yay. Väl hemma bytte jag om, Linda segade vid laptopen, jag skrev in lite i min kalender och sedan satt vi och tittade på roliga videoklipp på Youtube. Det är helt sanslöst vad mycket puckon den här världen rymmer. Ja, jag säger då det.
Halv sju gick vi ner och mötte upp vår longtimefriend Hermon och det var jätteroligt att se henne igen. Var serri ages sedan sist. Vi tog en lång promenad och pratade-pratade-pratade. Oavbrutet. Sjukt mysigt. Framme i Nälsta slog vi oss ner på ett par gungor (nostalgi!) och pratade och skrattade ännu mer. Det är helt fantastiskt hur mycket vi har varit med om tillsammans. Och hur olika, men ändå så lika vi är. Vi pratade om alla minnen vi har tillsammans och vi skrattade och blev vansinnigt nostalgiska. Oh! Halv nio började vi promenera tillbaka i kylan och på vägen mötte vi upp my boyfriend, som precis kommit hem från jobbet. Fixade en sak hemma hos oss och sedan gick vi alla fyra upp till Donken, för att käka lite och prata och umgås lite till. Älsk och jag kom hem vid halv elva, efter att ha lämnat av Linda vid bussen och kramat Hermon hejdå utanför mig. Väl hemma käkade vi middag(!) och sedan myste vi framför TV:n och pratade om dagen som gått. Woho. Kom i säng vid ett och däckade dirr.

Det var en underbar dag.


Myself igårkväll.

(Fler bilder kommer!)

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback