Why is everything so complicated?

Much better: Nu, flera timmar senare, ska jag släpa mig iväg till duschen. Jag ska fräscha till mig som aldrig förr och sedan ska jag måla och fixa naglarna. Hatar att de är så korta, vill ha fransk manikyr. Bah. Linus slutar om tre timmar och det känns acceptabelt. Imorgon ska jag träffa bästaste Carro P och det gör mig glad.

Worries: Tänk om jag inte får något jobb. Jag har ju kvar jobbet på SS, men det kommer inte bli många arbetsdagar. Vadfan ska jag göra? Klarar knappt av att sitta hemma en dag utan att börja klättra på väggarna. Herregud. Nu börjar jag få ångest över att jag inte hoppade på skolan ändå. Då hade jag i alla fall haft något att göra, mitt liv skulle vara mer organiserat och planerat. Såsom jag behöver det. AH! Vad har jag gjort? Panik tretusen typ.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback