You should take me away.

At this moment ligger jag hemma och slöar. Får se vad som händer idag, planen var ju att träffa Carro, men vi får se hur det blir med den saken. Om inte annat så tänkte jag sätta igång med att plugga körkortsteori idag. Spännande! Nog för att jag är en riktig plugghäst, men det känns som om det här kan bli lite knepigt. Sedan ska mamma och jag sy upp en av mina klänningar, som jag inte kunnat använda mer än en gång. Hoppas det blir bra.
Ikväll åker vi ut till landet och stannar tills på tisdag. Linus (och jag såklart) är ledig(a) imorgon och dessutom firar vi 21 månader tillsammans imorgon. Hej & hå. Tjugoen fucking månader liksom. LÖL, vad tiden går fort. Bara tre månader kvar till vår två-årsdag. Känn på den ni! Har vi verkligen varit ett par så länge? Det är sjukt. But lovely. Vi kilar stadigt, liksom. ÄLSKLING.



Höst - 07, på vår 11 månaders-dag.
Snart ett år har gått. HERRE MIN GUD.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback