And I was alive.

Thursday: Vaknade sent och gjorde oss i ordning för att åka in till stan. Drog till jobbet direkt när vi kom hem, och slängde i mig middag på vägen dit. Hade tidernas drygaste kväll på jobbet. Fanns ingenting att göra. Slutade 19 och Linus hämtade upp mig och vi åkte hem. Efter en kort visit hemma, släppte L av mig hos Carro och fortsatte sedan till jobbet för att gå på någon trist kurs/utbildning. Jag å min sida trippade upp till Carro och terroriserade hennes ringklocka och jag hörde hur hon skrattade där inne, haha. Vi slängde oss ner i soffan och Carro gjorde i ordning en kopp te till mig, för att lindra min ömma och sjuka hals. Var (är) ju förkyld som ett AS. Vi spenderade sedan hela kvällen nedsjunkna i soffan, pratandes och skrattandes. SÅ JÄVLA BÄST. Klockan hann bli halv tolv innan Linus kom och hämtade mig. Då hade nästan fyra timmar gått. Oh! Älskade Carro. Det var precis vad jag behövde.
När älsk och jag kom hem tog vi en dusch och käkade lite, innan vi kröp ner i sängen och tittade på HIMYM.






I love you.

Crap
Crap from: Carro

Haha, jag ser så sliten ut..

Ses imorgon! :D



<3<3

2008-12-14 @ 21:43:30

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback